منابع مطالعاتی انقلاب صنعتی (فایل تصویری + متن PDF)
مدت زمان : ۲ دقیقه

خلاصه

فایل ویدئویی زیر معرفی مجموعه‌ای از منابع مطالعاتی در خصوص انقلاب صنعتی است که بخشی از منابع به کار گرفته شده توسط تیم پژوهشی دوران را شامل می‌شود. این منابع از منابع خاص انقلاب صنعتی تا منابع عمومی‌تر را شامل می‌شود که مخاطبین محترم جهت مطالعات تکمیلی پیرامون مطالب عنوان شده در برنامه، می‌توانند به […]

متن کامل

فایل ویدئویی زیر معرفی مجموعه‌ای از منابع مطالعاتی در خصوص انقلاب صنعتی است که بخشی از منابع به کار گرفته شده توسط تیم پژوهشی دوران را شامل می‌شود. این منابع از منابع خاص انقلاب صنعتی تا منابع عمومی‌تر را شامل می‌شود که مخاطبین محترم جهت مطالعات تکمیلی پیرامون مطالب عنوان شده در برنامه، می‌توانند به این منابع مراجعه نمایند.

هم‌چنین مخاطبین محترم می‌توانند برای دریافت توضیحات بیش‌تر پیرامون منابع مرتبط با انقلاب صنعتی فایل مکتوب زیر را دریافت نمایند:

منبع‌شناسی انقلاب صنعتی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر شهیدی
سحر شهیدی
5 سال قبل

سلام
خیلی ممنون از برنامه خوبتون. من خیلی به مباحث تاریخی علاقه دارم و اون بخش رنسانس برنامه خیلی برام جذاب بود. واقعا چقدر همیشه برای ما از یه سمت دیگه تاریخ رو تعریف کردن.
ممنون که منابع رو در سایت قرار دادید. اگر در برنامه هم بخشی برای معرفی منابع قرار داده میشد خوب بود خب البته همه منابع رو که نمیشه ولی کاش اصلی هاش رو تو هر برنامه معرفی کنید.

AlirezaAsemooni
5 سال قبل

سلام عرض میکنم خدمت شما بابت این پروژه بزرگ و مورد نیاز جامعه
چند وقتی بود دنبال انقلاب های بزرگ جهان تحقیق میکردم و یه جورایی خیلی عالیه که با این برنامه آشنا شدم
به این میگن یک کار عالی تلویزیونی تحقیقاتی.
ان شاالله این برنامه شروع بالارفتن سواد فکری بچه های ایران بشه

معصومه
معصومه
5 سال قبل

عالیه برنامه هاتون. خسته نباشید و خدا قوت

Hossein Karimi
Hossein Karimi
5 سال قبل

با عرض سلام
برنامه بسیار عالی و لازم بود موفق باشید
آن شالله به مقایسه تطبیقی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها نیز بپردازید

محمد عامری پور
5 سال قبل

عالی. خسته نباشید؛ کار پژوهش خیلی وقت میبره و سخته اما بسیار ارزشمند. پی دی اف جالبی بود. مخصوصا مقدمه کتاب زرسالاران (ترقیب شدم برم دنبالش). طبقه بندیتون هم خوب بود. در کل انقلاب صنعتی یه مقدار گیج کنندست و نسبت به بقیه انقلاب ها کار دربارش سخت تره. خوشحالم که دوران از بحث این انقلاب شروع شد.

محمد عامری پور
5 سال قبل

کلیپ هم مثل pdf ضمیمه شده جالب بود، همین که عکس کتب دیده شده خودش خیلی ترغیب کننده برای خوندن کتابه . فقط کاش میشد pdf های این کتاب ها رو هم از یه جا برداشت اگه در دسترس باشه.

فرهاد ثانی
فرهاد ثانی
4 سال قبل

تشکر میکنم از تمام دست اندکاران برنامه دوران.